Olmadan dalinda curuyenler burda toplaniyor

MM etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
MM etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

19 Ekim 2009

Buyuk sikinti var



cok buyuk hemde..
0 comments

Foolish Casanova



bir zamanlarin efsane klibi, kral tv'nin kral oldugu zamanlarda yayinlanmis, 7den 70e turk pop sahnesini yakindan takip eden erkeklerin nabizlarini yukseltmis, sakaklarini terletmis bir sarki, bir gorsel solen. kult dedigin sey bu degildirde nedir sorarim size?
o deilde, spartacim bu sarki senle bana gelsin, olm biz napiyorruuz ya?
napiyyyorruuzzz?
what it
what it
what it
what it
2 comments

14 Ekim 2009

Günün Sorusu; Hangisi Marlboro Man? (Şaşırtmalı & Ödüllü)











3 comments

13 Ekim 2009

Rakiplerimizi taniyalim

Vezirspor'da devam eden devler liginde bu haftasonu karsilacagimiz yeni rakibimizi tanitmanin artik zamaninin geldigini dusunuyorum. Ilk bakista farkedilecegi gibi bu bir kiz takimi. Artik yok mustafa'nin robert takimi yok mehmet'in garip takimi gibi abidik gubidik takimlarla haybeye maclar yok. Hazirlik donemini tamamladik ve bizi cok ciddi maclar bekliyor. Ilk rakibimize soyle bir baktigimizda 3 numara Jenny'le 14 numara Laura takimin yildizlari olarak goze carpiyolar. Basariya ulasmak istiyorsak bu ikiliye iyi markaj yapmamiz sart. Ayrica 2 numara Loanna'da Jessica Alba tipi kivrak melezlerin guzel orneklerinden biri diyebiliriz. Sagbekten olumcul bindirmeleriyle etkili olacakmis gibi gozukuyor. Ote yandan 11 ve 5 numaralarda Sarah ve Lindsay'de sempatiklikleriyle cok yan yakacagi benzer. Gelgelelim, yukarda degindigimiz ilk 5 disindaki kizlarin hepsi maalesef antilop ciktilar. Yani anliycaginiz kadro derinligini rahatlikla bu takimin zayif noktasi olarak nitelendirebiliriz.
Neyse fazlada uzatmanin bi anlami yok ben kafamda takimlari soyle eslestirdim. Ben Laura'yi birebir adam markajina aliyorum ondan sonra kim kimi almis umurumda olmuyor. Kendi aranizda halledin artik, ben gerisine karismam baboli.
3 comments

Liselim

bundan sonra her sali yepyeni, citir citir liseli resimleriyle karsinizda olacagim. stay connected
1 comments

5 Ekim 2009

Durmak yok yola devam

Sabahtan beri denkmi severlerden binlerce mesaj aliyorum. Telefonlar hic susmuyor. Artik milyonlarca takipcimize official bir aciklama yapmanin vakti gelmistir. Olay sudur, denkmi sirtindaki kamburlari kesip atmistir. Eskiden neren dogru dedikleri zaman develer gibi boynumuz bukukken, artik sirtimiz duz, alnimiz dik diyebileceyiz. Ve merak etmeyin, bizde ihtiyac molasi yok, bildigimiz yolda eskisinden daha hizli devam edecegiz. Daha yapacak cok isimiz var (o amuagodumun isleri nedir bi turlu cozulemedi ama)
1 comments

Bebelere balon

Ucumuze ucunuz, sonunda bayram etti gotunuz, emme daha bitmedi. Kacis yok, bizde tokatliycaz gassarayi, boyle pat pat pat. Kiricaz belini, agzina burnuna vericez, amina koyucaz gassarayin. Anasini sikicez, para da vermiycez diorum, alooo! Besiktasi napicaz peki, iste ondan cok korkuyorum, camia olarak kenetlenip cok buyuk cikisa gectiler valla. Adim adim geliyorlar. Bugun 11. sira, yarin sampiyonluga ortaklar. 3 puanli sistemde hersey olabilir. Cok tikkatli olmak lazim.
8 comments

Alex'le sonsuza


Alem buysa, kral sensin

2 comments

4 Ekim 2009

Tarihin arka odasi ve ebeveyn banyosu


Yaklasik 5 saattir programi seyrediyorum ve senin konustugun dakikalar yine 15i gecemedi be bebegim, bak huzunlendim yine cumartesi cumartesi. Niye boyle oluyor ki? Ne yapman lazim yani, hocam konusabilirmiyim diye parmak mi kaldircaksin? Ne zaman bitecek bu haksizlik? Hi?

Aman birak isterse bitmesin. Sen hic merak etme! Senide cekip cikarcam bu bataktan. Evimin kadini, gonlumun sultani yapicam. Gun gelicek, ekmek paran icin seni dinlemek bile istemeyen dalyarraklarla muhatap olmayacaksin. Sabah 4lere kadar boynun bukuk, gozlerin devrik kalmayacaksin. Emin ol bitecek bu eziyet, o gunlerde gelicek. Her daim gunes alan kucuk mutfagimizda tarihten bahsedicez seninle. Yemekten sonra bi sise sarap acip, bi iki siir ceviricez belki keyfimizce. Evde rengarenk coraplarimiz disinda hep ciplak dolasicaz, ebeveyn banyomuzda beraber yikanicaz gozlerin gozlerimde. Belki haftasonlari raki-balik bile yapariz efil efil balkonumuzda. En cokta uyuyucaz ama biz, bol bol hemde, ta ki ruyalardan uyanana kadar..

3 comments

Phantasmagoria

Ya biz olmuyor dioruz, millet misilleme gibi neler yapiyor abey. Neler oluyor hayatta, neler oluyor bize, neler oluyor sana, bana neler oluyor a.kiyim ? isi soparliga vurmuslar resmen ya renkli cinsel hayatlarini siktiklerim.






1 comments

1 Ekim 2009

Bismillahirrahmanirrahim



olmuyor. olmuyor kucuk zehra, daha yasin kucuk ama bigun sende anlayacaksin ki hayatta her istedigin olmuyor iste. olmayinca olmuyor yani. yapicam yapicam yapicam diosun ama sonra yapamioysun. bak bizde kari kiz yapmaya calisiyoruz ama olmuyor mesela. olduramiyoruz. hayat boyle iste, kader kismet ve dahabisurusey.
0 comments

29 Eylül 2009

Assassin's Creed II


0 comments

24 Eylül 2009

Bilmeemmm anlatabiliyor muyum?



yetmediyse, iste ayse ozyilmazel'in birbirinden seksi videolarina giden fink
1 comments

18 Eylül 2009

Les Miserables


Bundan bi kac hafta once bu sezon fenerbahce'ye ilk seyrettigim macta, gorduklerimden umutlanmis, ilerisi icin olumlu dusunuyordum. Ama gidisatin tam tersi yone donmeside beni cok sasirtmadi diyebilirim. Yalniz yazinin teatral icerikli oldugunu dusunenlere sasarim onu soyliyim. Neyse takim her gecen gun daha kotu oynayip, hasbelkader ite kaka maclari kazaniyordu. Tekerin bi yerde patlayacagi belliydi, kismet Twente'yemis demek. Mac analizi yapmak elimize birsey gecirmiyor, hasar tespiti ve eksiklerin nasil gidirelecegini soylemek lazim.

Yapilan takviyelere ragmen defans hatti, bir adim ileri gidebilmis degil. Edu'da mevcut olmayan sertligin, isirganligin Bilica'da kendini gerizekalilik olarak gostermeye baslamasi yaninda, Edu-Lugano uyumlulugundan eserde yok. Lugano saldiriyor, Bilica saldiriyor, topu alan adami ortasahaya kadar takip ediyorlar. Takimi arkadan yonlendiren yok, ne derinlik var ne de kademe, her turlu ofsayti Carlos zaten istikrarla bozuyor. Carlos demisken, kendisi bitmis, nokta. Obur tarafta Gokhan o kadar methiyenin ustune inanilmayacak derecede kotu oynuyor, her mac yaptigi seyleri 3-4 mactir batira batira bi hal oldu.

Orta sahada Christan'i da gec, ne Maldonado'dan iyi ne Josico'dan kotu, verilen para, kullanilan yabanci kontenjani hepsine cok yazik. Kazim desen hep ayni, ustune koymaya ne niyeti var nede onu zorlayan, attigi 2-3 gol yuzunden oynuyor, bu sezonluk kredisini iyice bitirine kadar daha da oynar. Santos ilk transfer haberini aldigimda dedigim gibi, ileri kanat oyuncusu degil, topu alip donemiyor, birebirde ileri dogru adam gecemiyor, kenarda sikistigindan hep ortalara kaciyor, varligini zorla yokluga ceviriyor. Ilerde Alex tam bir karabatak, bir mac var bir mac yok. guiza ise geldiginden beri ender maclar disinda vasat sinirina bile bi turlu gelemiyor, ya kotu yada cok kotu. Ve ne yazikki kotusude hic cekilmiyor ama ne hikmetse her teknik direktorde 75 dakika garantisi var, o hic degismiyor. Bi tek Emre var takimda iyi oynayan, oynamaya calisan. 11 kisiden 1 kisi sadece.

Takimin bu sefil goruntusunun altindaki temel sebep, Omer Urundul'u tassak oglanina ceviren bloklar arasi kopukluk mevzusu. Santradan, macin bitis dudugune kadar guiza ile stoperler arasindaki mesafe devamli artiyor, kimsede bi dur diyemiyor. Hatta macin sonu oyle bir hal aliyorki, Volkan degaj atiyor, Guiza rakip cezasahasinda ofsayta dusuyor. Iki stoperde de takimi ileriye cikartcak, ne zaman ne kadar cikartcagini ayarlayacak oyun bilgisi, gorusu yok. Onlarin onundeki Christian'da kendinden onceki selefleri gibi defans 4'lusunu 5'lemeyi sorumluluk almaya tercih edince bir tek zavalli Emre deli dana gibi orta sahayi toplamaya calisiyor. Bu kopukluk fener'i 2 yonden vuruyor, ilk olarak forvet hatti ozellikle alex oyundan dusuyor, topla hem cok az bulusuyor, hemde bulustugu anda bitirici hacoktan yorulmus oluyor. Ikincisi, ortasaha oyunculari topu ileriye devamli dribblingle tasimak zorunda kaliyorlar, hemde top bizdeyken yoruluyorlar, top rakipteyken pres yapmaya mecalleri kalmiyor, hemde dribbling yetenekleri cok olmadigi icin, devamli top kaybediyor, bir de ustune geri donemiyorlar. Bu sebeplerden dolayidir, kalitesi ne olursa olsun orta seviyede paslasan, yardimlasan takimlar fener'i aciz durumda birakiyor.

Fener'de olan bunlar, yapilmasi gereken, en azindan denenmesinde fayda olan ise sudur. Bu saatten sonra bu takima iki defans, uc ortasaha, bir forvet lazim demek abes olur. Madem eldeki malzeme budur, ben artik gemileri yakalim diorum. Niyetim ayni ama iki degisik dizilis onerim var.


Madem sicis mevsimine kacinilmaz olarak girdik, kaybedeceksekte gorkemli kaybedelim a.k. topa olabildigince daralanda hukmedip, oyunu rakip yariya yikip, millete varyasyonla, sutla, calimla beyin amciklatmasi gecirtelim. Olur valla kendim yazdim, kendim tuttum bu kadrolari ama bu islerin onunde tek bir engel var, o da siktigimin Daum'u, cildirtiyor adami amina koyum cildirtiyor, yillardir ayni hiyarliklarla, ayni kafayla itinayla cildirtiyor.

Ayriyaten, bu gs'in tekeri ne zaman patlayacak onu da cok merak ediyorum, takimin kotuguyle, sansi arasindak ters orantinin boku cikmaya basladi iyice, uyandiriyim. Uyandiriyimde kimi uyandiriyim acaba, kendim yazip, kendim oynuyorum amini siktigimin blogunda. Aceto'ya sen benim hincal'im ol, ben senin ayse'n diyesim var..
1 comments

16 Eylül 2009

fw:cok komikkk :)))))

20 dakkadir bakip bakip guluyorum a.k, oyle de bos adamim
2 comments

12 Eylül 2009

Eski bir dost

Dünyanın en zengin iş adamlarından birisi olan Rus milyarder Andrey Melnichenko'ya ait “A” adlı süper lüks yat Fethiye'nin Ölüdeniz beldesine geldi.

Dünyanın en büyük 100 yatı arasında 6. sırada gösterilen 120 metre uzunluğundaki yatın içinde Andrey Melnichenko ve Aleksandra Melnichenko'nun bulunup bulunmadığı konusunda bir bilgi verilmedi. Açığa demirleyen yatta helikopter pisti, havuz ve disko bulunduğu öğrenildi.
Uzaktan bakıldığında bir denizaltıya benzeyen yatı, Ölüdeniz Plajı'ndaki vatandaşlar ve turistlerin ilgiyle izlediği görüldü.Bu arada, yatta bulunan bir kaç kişi, sürat tekneleriyle çevreyi gezdi.

İLK SEFERİNİ MONET TABLOSU ALMAK İÇİN YAPMIŞTI
Dünyanın sayılı zenginlerinden olan Roman Abramoviç'in 200 milyon dolara yaptırdığı yatından altı metre daha uzun olan A, ilk seferini Norveç'in Kristiansand kentine yapmıştı. Melnichenko bu ülkeye paha biçilmez üç Monet tablosu satın almak üzere gitmiş ve tabloları da görkemli yatıyla getirmişti.
36 yaşındaki Andrey Melnichenko yatını 31 yaşındaki eşi Aleksandra'nın isminin baş harfinden yola çıkıp "A" olarak adlandırdı. Yatın değeri 400 milyon dolar.

ABRAMOVİÇ'E NİSPET OLSUN DİYE
Melnichenko'nun bir yattan çok bir savaş gemisine ya da denizaltıya benzeyen bu yatı Chelsea futbol takımının da sahibi olan bir başka dolar milyarderi Rus işadamı Roman Abramoviç'e nispet olsun diye 400 metre olarak yaptırdığı ileri sürülüyor.
Melnichenko'nun eşinin adından esinlenerek "A" adını verdiği yat, Abramoviç'in 200 milyon dolara yaptırdığı yüzer sarayından altı metre daha uzun.

37 MİLYON DOLARLIK DÜĞÜN YAPTI
Rusyanın en büyük kömür üretici şirketlerinden birinin sahibi olan Melnichenko aynı zamanda ülkesinin önde gelen bankerlerinden biri. 2006 ylılında Yugoslavya'nın eski güzellik kraliçelerinden manken Alexandra Nikolic ile evlenen Melnichenko, düğünü için kelimenin tam anlamıyla bir servet akıtmış ve tam 37 milyon dolar harcamıştı.

HER ŞARKI İÇİN 1 MİLYON DOLARDAN FAZLA PARA ÖDEDİ
Çiftin Fransa'nın güneyinde gerçekleşen düğününde sahneye çıkan ünlülerden biri de Christina Aguilira'ydı. Ünlü yıldız düğünde söylediği üç şarkı için 3. 6 milyon dolar almıştı. Julio Iglesias ile oğlu Enrique Iglesias ve Whitney Houston da sesleriyle renklendirdiği düğünün konukları arasında Vladimir Putin ile Chelsea futbol kulübünün sahibi Roman Abramovich de bulunuyordu.
Forbes dergisinin geçen yılki `zenginler sıralaması`nda Melnichenko toplam 440 milyon dolarlık servetiyle dünyanın en zengin 514`üncü kişisi seçmişti.

LOPEZ'E 1 MİLYON STERLİN
Melnichenko, iki yıl önce eşi Alexandra'nın doğum günü partisine ünlü şarkıcı Jennifer Lopez'i getirtmiş ve 1 milyon sterlin ödemişti.

2 comments

9 Eylül 2009

Ancelina Joli hamileee!

0 comments

Arabin mi var, derdin var

2 comments

4 Eylül 2009

3. kim acaba?



bizde yanastik, kapida korumalar
damsiz girilmez dedi dallamalar

dizelerinin bende anisi cok, dinledikce duygulaniyorum. buarada kiz da like a ilik, like a erik be birader. sabah aksam, gunduz gece till her ayak parmaklari get mor diyorum..
0 comments

30 Ağustos 2009

Hersey yalnizliktan


Bayern-Wolfsburg

Izledigim ilk macta Wolfsburg tam bi hayalkirikligiydi. Deplasmanda olmalarininda etkisiyle oyunun genelinde kontrolun Bayern'de kalmasina izin verdiler. Sahanin kendi kalelerine yakin 3te 1lik bolumu disinda pres namina hicbirsey yapmadilar ve mac boyu Bayern'e rahat rahat pas yapma olanagi verdiler. Oyun planlari kazandiklari toplari hizli bir sekilde misimovic'le bulusturup, geri kalani onun ve forvet ikilisinin hunerli ayaklarina birakmak olarak ozetlenebilir. Hunerli diyorum cunku sahaya kaptan olarak cikan misimovic gercekten kaliteli bir oyuncu, cok hizli dusunup cok hizli uyguluyor. Oyun gorusu, teknigi, hizi hepsi yerli yerindeydi bugun. Ama Dzeko ve Grafite ona uyum saglayamayinca ve kazanilan topta fazla olmayinca o da cok fazla topla bulusamadi. Wolfsburg'un en temel arizasi kanatlarin islememesi. 4-3-1-2 dizilisinde, beklerin hucuma katkisi sifira yakindi. Keza ortanin saginda oynayan dejagah'in bir iki pozisyonu disinda, orta sahada cok etkisizdi. Bunun disinda oyunu kendi sahalarinda kabul edip, kontratak bulana kadar dayanacak bir defansa da sahip degiller. En son Zaccardo'da Parma'ya gittikten sonra defansta sikinti yasamaya devam edecekleri soylenebilir. Oyunun tartismasiz en kotu adami Grafite'ye 90 dakika sabretmesi, 2 farkla geriye dusmesine ve kurt hoca Van Gaal'in ardi ardina oyuncu degisikliklerine, klasiklesmis 75. dakkaya kadar cevap verememesi t.d Amrin Veh hakkinda da bana pekte guzel sinyaller vermedi. Yani demem odur ki bugun izledigim Wolfsburg yenilmeyecek bi takim degildi, su anki sefil Besiktas tarafindan bile. Cska'nin da Vagner Love'u yolladigi bu gunlerde kara kargalara hayirli traslar diliyorum burdan.
Bayern'e gelirsek oyunun genelinde ve ozelliklede Robben, Ribery ikilisi oyuna dahil olduktan sonra gecen senenin sampiyonundan bi gomlek ustun olduklarini soyleyebilirim. Defansta Van buyten, ortada Tymoschuk hatasiz oynadilar. Hamit ciktigi dakikaya kadar, istediklerini bi turlu yapamadi. Buyuk ihtimalle de Van Bommel sakatliktan dondugu zaman ilk 11 sansi bulmasi cok zorlasacaktir. Burda R.Madrid'e de bi parantez acmak lazim, Ribery ribery diye aglayipta, hem onu alamayan bide ustune Robben'i veren madrid gozumde Bayern'i artik maclari izlenecek takimlar listesine cart diye sokmus durumda. Son iki goldeki Ribery asist Robben bitiris kombinasyonun veya tam tersi varyasyonlarinin kilidini cozemeyecegi defans sayisinin cok az oldugunu anlamak icin futbol bilgineri olmaya gerek yok. Son olarak Bayern'in buyuk ihtimal Rafinha'yida aldigini dusunursek, alisik oldugu solbekte Lahm, sagda Rafinha, onlerinde ribery, robben ikilisi cok can yakacaga benzer.



R.Madrid-Deportivo

Real gercekten ilginc bir takim. Bu seviyede bir klubun sezonun ilk macina ilk 11de, gecen yildan kalan sadece 4 oyuncuyla cikmasi ender gorulecek bir olay. Ustelik bu 4 oyuncudan biri de sezon ortasinda transfer edilmis olan L.Diarra'ydi. Her ne kadar dunyanin en pahali takimi olsalarda, her toplama takim gibi zamana ihtiyaclari oldugu apacik ortada. Hucumda olsun, defansta olsun oyuncularin birbirlerini tam olarak tanimadiklari, uyumsuzluklarindan belli oluyordu. Gerci defansin iki belkemigi Ramos ve Pepe'nin olmadigini dusunursek, onlar dondugu zaman defansin problemsiz bir hale burunecegini soyleyebiliriz. Ama su vakit Arbeloa, Garay, Albiol, Marcelo 4lusu daha ciddi rakipler karsisinda kevgir olmaya hazir ve nazir durumdalar onu da belirtmek lazim . Onlerinde oynyayan L. Diarra ve Xabi ikilisi ise takimin en olmus tarafi diyebiliriz, oyunun iki tarafinida hem dengeli, hemde mucadeleci bir sekilde oynadilar. Ayrica oyunu arkadan yonlendirmeleri ve sert sutlariyla extra sans yaratmalari da Madrid'in aradigi orta ikiliye kavustugunu isaret ediyor. Gelgelelim bugun 3 gol atmalarina ve bir o kadarda kacirmalarina ragmen, hucumda sorun oldugu bir gercek. Ilginc olan ise sorunun benim gozlemledigim kadariyla buyuk cogunlukla Pellegri'nin sisteminden kaynaklanmasi.
Her ne kadar macin basindaki dizilisi Ntv'nin azizligi yuzunden gorememis olsamda, mac icersinde Madrid 4lu defansin onununde, xabi-lass ikilisi, onlarin onunde, kaka-ronaldo, ve yine onlarin onunde de raul-benzema goruntusu cizdi. Yani 4-2-2-2 dizilisiydi benim gordugum. Bu diziliste sorun yaratan asil olaysa Ronaldo ve Kaka'nin ortaya yakin oynamalariydi. Zaten iki on libero, iki forvetle oynayan takima iki amc'de girince, sahanin ortasi dikey dogrultuda gereksiz bir sekilde kalabaliklasti. Bu yuzdende cogu zaman pas trafigi tikandi, kosu yollari birbirine karisti ve oyun kalitesi dustu. Ilerleyen bolumlerde ortadaki sikintidan topla kenarlara kacan Ronaldo ve Kaka bu seferde, zaten halihazirda katkilari az olan beklerin onunu kestiler, ozellikkle marcelo bir cok kez eskort tadinda 2 metre arkadan Ronaldo'nun dribblinglerine eslik etti. (Hasmet usulu bi parantezle de belirtmek isterimki Ronaldo'nun illa fantezi yapicam sevdasida ilk mactan baydi beni.) Ne zamanki kaptan cikip yerine Granero girdi ve girer girmezde orta ikiliye yakinlasip orayi 3ledi, o zaman Real akinlari, paslari daha akici, daha etkili olmaya basladi. Ama tabi belirtmek lazimki daha genc olmasina ragmen Granero madrid'in adami deil, oranin adami Sneijder'di zorla yolladilar, keza Guti'nin yerine oyuna Robben girebilirdi, zorla yolladilar, bunlarda Perez yonetiminin karanlik yuzleri tabi. En ilerde de bugun bir gol atip bir asist yapan Raul'un takima ne kadar katki yaptigi veya ilerde ne kadar yapabilecegi tartisilir. Benzema ise alindigi zaman dedigim gibi bu takimin oyuncusu degil, giydigi gomlek biraz bol geliyor ama oyle veya boyle yeri garanti gozukuyor. Sonucta bugunku haliyle dunya capinda yapilan tantanaya degecek bi takim yok ortada ama potansiyel olduguda inkar edilemez, yapicak bisey yok artik onumuzdeki maclara bakicaz.
Deportivo icinse soyleyebilecegim iki guzellik vardi. Ilki, ilk goldeki frikik organizasyonlari, ikinciside yillarin Valeron'unun sik bi vurusla attigi goldu.
3 comments