Olmadan dalinda curuyenler burda toplaniyor

musiki etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
musiki etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

8 Kasım 2009

Bu terlik tam benlik



inanilmaz ortamlar, inanilmaz sarki, inanilmaz klip.
0 comments

27 Ağustos 2009

In the tabeleeaa


it is the football, that is the football.
0 comments

30 Haziran 2009

Ramiz, Köfteci değil rapçi



50 Cent Var mısın Yok musun da onun için yarışmıştı. Şimdi albümü çıkmış, bence başarılı bir albüm olmuş.. Bana göre en güzel şarkısı da yukarıda.. Nakarat kısmı mükemmel:

"Yaşamda pek çok hatam oldu elbet
Kim bilir kaç kalp kırdım fesata niyet
Eğer seni üzdüysem nolur affet
Affetmezsen günahımı sırtlarım elbet"
0 comments

29 Haziran 2009

Get your towels ready!

I'm on a Boat

Ilkos'un botlu projelerinde kullanilmak uzere arsivlerden cikariyoruum motherfuckers.. T-pain'ininde tipine sokuyim buarada
1 comments

16 Haziran 2009

Kodo-man

Sevgili denkmi okurlari bu yazimda sizlerle Pardaillan'la yasadigimiz buyulu bir gecenin detaylarini paylasmak istiyorum. Buyulu muzik yolculugumuz Pardi'yle Taksim'de bulusmamizla basladi. Bilen bilir sevgili Pardi'ye ait yillardir bilisim sektorunde kendine hakli bir isim yapan GE Bilisim'in merkezi Taksim civarindadir. Mutfaktan yetisen bir patron olan Pardi'yi kah Istiklal'de bir dondurmayi yalarken, kah Starbucks'ta double espressosunu yudumlarken, buyuk bir ihtimallede Lipsos'ta rakisina buz koyarken gorebilirsiniz. Sans bu ya ben kendisini tramvay raylarinda buldum. Birbirini cok iyi taniyan her dost gibi kisa ama yasanmislik kokan bir selamlasmadan sonra Pardi'nin BMW'sine atlayip Nisantasi yollarina dustuk.

Arabamizi Itu'nun kampusune birakirken Itu'nun rektoruyle karsilasinca ister istemez ayakustu bir sohbete koyulduk. Rektoru arkamizda birakirken ayaklarimiz bizi farkinda olmadan Reasurans pasajina dogru suruklemeye baslamisti bile. Gonullerden Dilek Manti geciyordu ama sanssizlik bu ki her semt yerin 3 kat altinda mantici acmaya musait degildi iste. :( Pardi"nin Assk mi, Kirinti mi yoksa Midpoint mi sorusuna ne zamandir ugrayamadigim icin Midpoint cevabini vererek konser oncesi wine&dine mekanimizi da secmis olduk. Midpoint deyim yerindeyse am kayniyordu. Havadaki buram buram am kokusu, leziz yemek kokularina karisiyor, bense bu muazzam birlesimi bozmamak icin ne sigara yakmaya ne de osurmaya kiyamiyordum. Pardi kendine somonlu fettucini soylerken bende kendime rokforlu bonfile soyledim. Is enfes yemeklerimize eslik etmesi icin sarap secmeye gelince iki eski degustatorun tatli atismalari, garsonu hayretler icersinde birakti. Ne kendimizi nede garsonu daha fazla yormamak adina Kayra'nin vintage serisinden bir sise cabernet sauvignon soyledik.

Yemekler gelene kadar 3 sigara icip 32 kere osurdum. Yemegimize meze yaptigimiz keyifli sohbetimiz esnasinda yan masadan gelen "pardon atesiniz var mi" sorusunu cevaplamak icin kafamizi cevirince o zamana kadar nasil olupta farketmedigimize sastigimiz erik gibi iki tane hanimefendiyle burun buruna geldik. Hemen kivrak zekami kullanarak soruyu "atesim yok ama sendeki ates gibi ami sondurecek buz gibi yarraam var" diye cevaplayinca ne oldugunu anlayamadan bu iki hanimefendiyle koyu bir sohbete koyulmustuk bile. Sarabimiz kadehlere yenik dustukce isimleri Itir ile Kitir olan bagyanlarda bizim kiskirtici cazibemize dayanamayip yavas yavas soyunmaya basladilar. Iclerini iyice ates basan ikili, sadece ayaklarindaki coraplarla kalmislardi ki bir anda biraz daha oyalanirsak konsere gec kalacagimizi farkettik. Bu arada bende kisisel olarak saatimin tam olarak 29 dakika geri oldugunu farkettim ve boylece niye her yere gec kaldigim sorusunun cevabini da bulmus oldum. Itir ve Kitir'la daha sonra bulusup sohbetimize kaldigimiz yerden kutur kutur devam etmek icin aceleyle telefon numaralarimizi degis tokus ettik. Ben adettendir diye Spartacus'un numarisini verdim. Sans bu ya masadan kalkarken devredaslarimizdan Duba hanimla karsilastik. Lakabinin hakkini veren Duba'yi ve kendisinden daha da duba olan arkadasini (samandira) gormezden gelerek mekandan ayrildik. Daha yuruyeli 30 saniye bile olmamisti ama sevgili Pardi Itir'a 30'a yakin mesaj yollamisti bile. Morallerimiz tam, keyiflerimiz full bir sekilde konser alanina dogru ucar bir sekilde gittik. Bu arada soran herkese Cemal Resit Rey dememe ragmen konserin Acikhava'da olmasi geceyi renklendiren detaylardan sadece bir tanesiydi.

Sevgili Pardi, hayrani oldugu davul toplulugu Kodo icin 3 ay oncesinden davullarin ustunde iki yer ayirtmisti. Sakinilan goze cop batar misali yerlerimize gecene kadar Pardi benim sayabildigim kadariyla en az 7 kere dusme tehlikesi atlatti. Sag salim davullara yerlestigimizde ise konser oncesi iki muzik sever olarak bu davullara kac kisi sigar diye kendi aramizda tartismaya baslamistik bile. Bir yandan tartisip, bir yandanda bizden de arkada olan protokolde tanidik kimler var diye bakinirken, yanimiza eski dost Sakir geldi. Hangi Sakir diye sordugunuzu duyar gibiyim. Pardicigim bu soruya kendi kendine Haci Sakir diye cevap versede, dirsek dirsege oturdugumuz kisi Sakir Eczacibasi'ydi. Bize pek yuz vermeyince, aklimdan suratina osurmak, sandalyesine su sisesi koymak gibi bilumum aktivite gecsede her hareketimize acikhavadaki herkesin sahit olacagi gercegi beni biraz olsun frenledi. Ilk davul ritimleri kulaklarimizdan kalbimize ulasana kadar pismaniye goruntusunu bozmayan Sakir'in, artan tempoyla beraber tam bir halay canavarina donmesiyle ne kadar sasirdigimi tahmin edebilirsiniz herhalde. Muzigin temposuna kendimizi kaptirmis sekilde bir saga bir sola giderken, Sakir'in ikinci yari yorulup bastonuna dayanarak uyuyacagini bilemezdik tabi. Bilseydik hic girismezdik cunku hep soylerim oynamaya dayanamayan halaya kalkmasin kardesim.

Neyse konserle ve Kodo grubuyla ilgili haddim olmadigi icin pek fazla sey soylemek istemiyorum ama Pardi'nin konser sonundaki "vay anasinin amina koyim" tepkisi, gosterinin guzelligi hakkinda eminim size bir fikir vericektir. Konser bitiminde arkamizdaki 300.000 kisinin cuk kadar cikistan cikmasini beklerken, Sakir amca "seni cok sevdim evlat, benimle Hindistan'dan ipek getirmek istersen bir alo de yeter" diye bana kartini verdi. Bende kendisine karsilik olarak kart vermek istedim ama maalesef kartim olmadigi icin ancak pasomu verebildim. Icindede en az 12 tl vardi, hadi yine iyisin balli Sakir.

Efendim? Ne dediniz, gecenin sonrasi mi?
Onu da artik Itir ile Kitir'a sorarsiniz ;P
2 comments

11 Haziran 2009

Nezleli

0 comments

18 Mayıs 2009

Vay beybii vay

1 comments

27 Nisan 2009

Labuat


Muzigin resmini cizer gibi, anlamadigin sozlerle buyulu bir yolculuga cikar gibi. Kisacasi bohem ayagina yatanlar icin geliyor.

Soy Tu Aire

Bu guzel isten sorumlu olanlar kimdir die baktigimizda karsimiza Risto Mejid produktorlugunde, aranjmanlarda The Pinker Tones grubu ve vokalde de Virginia Maestro'dan olusan Labuat isimli muzikal bir proje cikiyor. Sahsen Labuat ismini cok dusunmuslermi pek merak ediyorum. Neyse boyle deneysel isler yapalim, muzik akimlarini birbirine karistirip cilgin atalim niyetinde toplanan grubumuz albumlerindeki 10 sarkida brit poptan, reggae'den tut jazz'a, soul'a kadar genis bir yelpazeden esinlenmisler. Farkli olucam derken osuruk cikan bir cok turevlerinin aksine baya da guzel sarkilara imza atmislar. Tabi grupla ilgili bir diger guzellikte suphesiz Virginia hanim. Ne diyelim Allah sahibine bagislasin.

Albumu indirmek isteyenler buraya, Madrid konserini izlemek isteyenler buraya tiklarsa guzel seyler olabilir.
1 comments

26 Nisan 2009

Shake That Ass



Buldunuz ya zayif noktayi, devamli vurun bakalim. Yanlis anlasilmasin size lafim yok kizlar, siz devamli sallayin ne de olsa hayat size guzel
0 comments

17 Nisan 2009

Binghamton Nite Mix


Eveat karsinizda MM'in binghamton gecelerinde poking icin firsat kolladigi, amerikali kizlarin kendilerinden gectikleri sarkilar, hemde ustadin kendi zevkine gore siralanmis sekilde

1/ Lady GaGa - Poker Face
2/ Flo Rida - Right Round
3/ Soulja Boy - Kiss Me Thru Phone
4/ Lady GaGa - Just Dance
5/ Katy Perry - Hot N Cold
6/ Pussycat Dolls - When I Grow Up
7/ Kanye West - Heartless
8/ Jamie Foxx ft. T-Pain - Blame It
9/ Keri Hilson ft. Lil Wayne - Turnin Me On
10/ Katy Perry - I Kissed A Girl
11/ Akon ft. Dulce Maria - Beautiful
12/ T.I ft. Rihanna - Live Your Life
13/ Pitbull - The Anthem
14/ Britney - Womanizer
15/ Pitbull - I Know You Want Me
16/ Estelle ft. Kanye - American Boy
17/ Black Eyed Peas – Boom Boom Pow
18/ Britney - If U Seek Amy
19/ Ciara ft. Justin - Love Sex Magic
20/ Kid Cudi - Day N Nite
0 comments