Labels:
ayi,
beyin gocu,
can,
emre naber,
sinir tanimayan dalyarraklar,
STD,
wine-dine,
zenci
1 comments
Olmadan dalinda curuyenler burda toplaniyor
can etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
can etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
27 Kasım 2009
23 Haziran 2009
12 Mayıs 2009
50 Best European Players 1954-2004
Uefa oylamayla seçmiş.
2- franz beckenbauer
3- johann cruyff
4- marco van basten
5- dino zoff
6- alfredo di stefano
7- eusebio
8- lev yashin
9- michel platini
10- paolo maldini
11- ferenc puskas
12- paolo rossi
13- ruud gullit
14- bobby charlton
15- lothar matthaeus
16- karl heinz rummenigge
17- franco baresi
18- gerhard müller
19- george best
20- kevin keegan
21- frank rijkaard
22- david beckham
23- bobby moore
24- roberto baggio
25- michael laudrup
26- ronald koeman
27- peter schmeichel
28- gheorghe hagi
29- sepp maier
30- oliver kahn
31- luis figo
32- raul gonzalez
33- berti vogts
34- johan neeskens
35- gianni rivera
36- jose antonio camacho
37- marco tardelli
38- just fontaine
39- peter shilton
40- bernd schuster
41- raymond kopa
42- eric cantona
43- stanley matthews
44- ruud van nistelrooy
45- valentin kozmich ivanov
46- gary lineker
47- alessandro nesta
48- jose santamaria
49- alessandro del piero
50- alessandro costacurta
11 Mayıs 2009
İbrahim Akın Fenerbahçe'de!

İstanbul Büyükşehir Belediyespor'un forveti İbrahim Akın, Fenerbahçe ile anlaştığını açıkladı.
Sabah gazetesinin haberine göre: "25 yaşındaki futbolcu, yaptığı açıklamada, "Fenerbahçeli yöneticilerle görüştüm. Aradaki ufak pürüzler dışında anlaşmaya vardık. Büyük ihtimalle seneye sarı-lacivertli formayı giyeceğim" açıklamasında bulundu.
2 Milyon Euro
Golcü futbolcunun menajeri Metin Öztürk de ile temas halinde olduklarını doğruladı. İbrahim Akın'ın kulübüyle sözleşmesinin devam ettiğini kaydeden Öztürk, "Fenerbahçe ile önümüzdeki pazartesi görüşeceğiz. Büyükşehir, bonservis bedelini 2 milyon euro olarak belirledi. Bu rakam üzerinden pazarlık yapılacak. Galatasaray'da devrede ancak önceliğimiz Fenerbahçe'de" diye konustu.
Kaynak: Milliyet.com.tr
Sabah gazetesinin haberine göre: "25 yaşındaki futbolcu, yaptığı açıklamada, "Fenerbahçeli yöneticilerle görüştüm. Aradaki ufak pürüzler dışında anlaşmaya vardık. Büyük ihtimalle seneye sarı-lacivertli formayı giyeceğim" açıklamasında bulundu.
2 Milyon Euro
Golcü futbolcunun menajeri Metin Öztürk de ile temas halinde olduklarını doğruladı. İbrahim Akın'ın kulübüyle sözleşmesinin devam ettiğini kaydeden Öztürk, "Fenerbahçe ile önümüzdeki pazartesi görüşeceğiz. Büyükşehir, bonservis bedelini 2 milyon euro olarak belirledi. Bu rakam üzerinden pazarlık yapılacak. Galatasaray'da devrede ancak önceliğimiz Fenerbahçe'de" diye konustu.
Kaynak: Milliyet.com.tr
7 Mayıs 2009
Şen ola Guardiola!

Chelsea-Barcelona maçı için söylenecek çok şey var. Bütün bloglarda, gazetelerde de yazılıp, çiziliyor ama benim asıl dikkatimi çeken başka bir nokta.
Durum 1-0. Takımın elenmek üzere ve oyun olarak hiçbir umut vermiyor. Pozisyona giremiyor, kaleye şut bile çekemiyor.
Bütün bunlara rağmen Guardiola sadece 1 oyuncu değiştiriyor.
Benim aklım almıyor valla. En basitinden Gudjohnseni alırsın uzun Chelsea defansının arasında ezilen kısa forvetlerine destek sağlarsın.
Eleştirmek için söylemiyorum fakat Guardiola'nın ne düşündüğünü de çok merak ediyorum.
6 Mayıs 2009
Bebelere balon

Arsenal dün gece Manchester karşısında 3-1 yenilerek elendi. Ezilerek yenildi.
Senelerdir anlatılır Arsene Wenger'in ne kadar büyük hoca olduğu, gençlere önem verdiği, nokta transferler yaptığı vb..
Allahı var takımına çok iyi ve pozitif top oynatır. Tek paslar ve tempolu futbol göze hoş gelir, seyretmesi çok zevklidir.
Bize göre şahane, fakat bir an kendimizi Arsenal taraftarı yerine koyalım. Ajax'ın, Galatasaray'ın ekonomik yapıları itibariyle gençlere önem vermeleri, altyapıdan çıkan futbolcuları parlatıp satmaları makul görünebilir fakat Arsenal böyle bir takım mıdır?
Londra'nın göbeğinde, gayet zengin bir kulüp değil midir Arsenal? Liverpool'dan, Manchester'dan eksiği gediği nedir? Arsene Wenger'e futbola yaptığı katkılardan, kazandırdığı futbolculardan dolayı teşekkür ederiz ama taraftar şampiyonluk ister. Pozitif futboldan ziyade şampiyonluğa oynayacak taş gibi takım ister.
Arsenal'in yetenekli gençleri kazandırma övgüsü; Beşiktaşın ses desibeli rekoru ve fenerin her başarısızlığının ardından "50bin kişilik stat yaptık" argümanıyla benzerlik gösteriyor bana göre. Marlboro'nun anlayacağı dilde söylemek gerekirse "we miss the point".
The point is, sadece 17 yaşındaki Walcott'u Bendtner'i bulup yetiştirmek değil, gerektiğinde parasını bastırıp 28 yaşındaki hazır ve nazır Arshavin'i almaktır.
Arsenal bir Chelsea olsun demiyorum elbette. Önümüzde bir Manchester-Alex Ferguson örneği var. Gençse genç, altyapıysa altyapı. Ama her zaman da başarı var. Taş gibi takım var.
Gençlerle yapılanma ve sabır 1 sene sürer, 2 sene sürer. Belli bir vakitten sonra başarı gelir. Arsene Wenger'in Arsenal'i ben kendimi bildim bileli hep yapılanıyor, hep sabır bekliyor.
Böylece Arsenal Villareali romayı geçerken ilk sağlam takıma karşı aciz kalıyor.
Allahı var takımına çok iyi ve pozitif top oynatır. Tek paslar ve tempolu futbol göze hoş gelir, seyretmesi çok zevklidir.
Bize göre şahane, fakat bir an kendimizi Arsenal taraftarı yerine koyalım. Ajax'ın, Galatasaray'ın ekonomik yapıları itibariyle gençlere önem vermeleri, altyapıdan çıkan futbolcuları parlatıp satmaları makul görünebilir fakat Arsenal böyle bir takım mıdır?
Londra'nın göbeğinde, gayet zengin bir kulüp değil midir Arsenal? Liverpool'dan, Manchester'dan eksiği gediği nedir? Arsene Wenger'e futbola yaptığı katkılardan, kazandırdığı futbolculardan dolayı teşekkür ederiz ama taraftar şampiyonluk ister. Pozitif futboldan ziyade şampiyonluğa oynayacak taş gibi takım ister.
Arsenal'in yetenekli gençleri kazandırma övgüsü; Beşiktaşın ses desibeli rekoru ve fenerin her başarısızlığının ardından "50bin kişilik stat yaptık" argümanıyla benzerlik gösteriyor bana göre. Marlboro'nun anlayacağı dilde söylemek gerekirse "we miss the point".
The point is, sadece 17 yaşındaki Walcott'u Bendtner'i bulup yetiştirmek değil, gerektiğinde parasını bastırıp 28 yaşındaki hazır ve nazır Arshavin'i almaktır.
Arsenal bir Chelsea olsun demiyorum elbette. Önümüzde bir Manchester-Alex Ferguson örneği var. Gençse genç, altyapıysa altyapı. Ama her zaman da başarı var. Taş gibi takım var.
Gençlerle yapılanma ve sabır 1 sene sürer, 2 sene sürer. Belli bir vakitten sonra başarı gelir. Arsene Wenger'in Arsenal'i ben kendimi bildim bileli hep yapılanıyor, hep sabır bekliyor.
Böylece Arsenal Villareali romayı geçerken ilk sağlam takıma karşı aciz kalıyor.
20 Nisan 2009
Uyusun da büyüsün ninni!
19 Nisan 2009
17 Nisan 2009
Dünya derbisi
Bu aralar her yerde çok konuşuluyor. Daha doğrusu çok yerin dibine geçiriliyor.
Galatasaray-Fenerbahçe derbisi nasıl dünyanın en büyük derbileri arasında yer alırmış da, avrupadan kimse izlemeye gelmiyormuş da kalitesi düşükmüş de bin tane fasa fiso.



kime ne ondan bundan. Bu derbi benim için marlboro için, spartacus için, pardaillan için dünyanın en büyük derbisidir. Nokta...
bile karşılaşsalar heyecanla sonucunu beklerim. Dünya ilgilenmiyorsa banane.
10 tane Real-Barça maçına değişmem.

da ukalalık yapmak gerekirse, kültürel kapitalizm derim ben bu yaptıklarına.
Sen ilk önce kendi derbine, kendi kültürüne sahip çıkacaksın. Ondan sonra diğer heyecanlara yelken açacaksın.

adamlar var ki artık futbol camiasında,
hem wolwerhapton wonderers taraftarını övüyor başarısız, iyi futbol oynamayan takımlarına sahip çıktıkları için hem de gs-fb derbisine dünyanın en önemli derbisi diyenleri yeriyor kalitesiz futbolu önemsedikleri için.
Ayıp diyorum. Günah diyorum. 19 nisandaki sikimtrak River Plate-Boca Juniors derbisini protesto ediyorum(onların da çok sikinde)

14 Nisan 2009
13 Nisan 2009
12 Nisan 2009
Denk mi?
Ben beğendim

Televizyonda herkes gs-fb maçının ne kadar kötü ve utanç verici olduğunu konuşuyor. Ben tam tersini düşünüyorum. Derbi dediğin böyle olur. Bol kırmızı kart ve kıyasıya mücadele. Kaliteli futbol seyretmek zordur.
Bu geceki maçta da mücadele ve heyecan boldu. 0-0 yerine 2-2 bitse tabi daha iyiydi ama olmadı. Defans oyuncuları formdaydı.
Maçtaki olaylarla ilgili çok konuşulur ama kim ağzını açarsa açsın hemen gassaray-fener sidik kavgasına dönüşür, manasız olur.
Benim için çok önemi yoktu derbinin maçtan önce. galatasaray kazansa da birşey değişmeyecekti. şampiyonluğu, ikinci hamburg maçında lincoln oyundan çıkarken kaybettik zaten. daha sonraki haftalarda da avrupaya katılma şansını da yitirdik. Bu maçı kazansak galatasaraya değil yönetime ve bülente yarayacaktı sadece.

Maçla ilgili dikkatimi çeken birkaç noktaya değinmek istiyorum. Çoğu fenerli oyuncularla ilgili ama lincolnle başlayayım.
son 30 dakika oyuna girdi ve hiçbir şey yapmadı. Hemen eleştirildi, bu maçta da oynamayacaksa hangi maç oynayacak diye... Yauuvv, sen adamı kaç haftadır oynatma. maç oynama alışkanlığını kaybetsin. sonra da yarım saatte maçı alsın. sihirbaz mı bu herif? Bu maçı almasa bile eskişehir ve trabzon maçlarını alırdı. Bu maçın da bir anlamı olurdu. Lincoln'ü küstürmenin hiçbir açıklaması olamaz bence.
Bu guiza da ne kötü bir adammış kardeşim. Maç boyunca bir tane olumlu hareket yapmadı.
Anlayamadığım bir şey de Volkanın topu oyuna sokarken vakit geçirmesiydi. Sanırsın birkaç puan önde geldi fenerbahçe.
Bir de son olarak selçuk mevzuu var. adam oyundan çıkarıldı diye isyan etti, kale direğini tekmeledi. hadi lincolnü, sergeni falan anlıyorum da selçuk kim yauuv?.. enteresan valla.
1 Nisan 2009
Sağlık Raporu: Tobias Linderoth

Oyuncumuz Tobias Jan Hakan Linderoth, daha önce takibini sürdüren İsveçli hekimler ile sağlık ekibimizin vardıkları fikir birliği doğrultusunda kendisini daha önce ameliyat eden Amerikalı ekip tarafından 27 Mart Cuma günü Amerika’da kalçasından ameliyat edildi.
Başarılı geçtiği bildirilen artroskopik ameliyat sonrasında erken rehabilitasyon dönemini Amerika’da tamamlayan Linderoth, bugün çalışmalarını sürdüreceği İsveç’e geçiyor.
Ameliyatı gerçekleştiren ekip tarafından durumunun iyi olduğu bildirilen Tobias Linderoth’un toplam rehabilitasyon süresinin altı hafta olması planlanıyor.
Kaynak: http://www.galatasaray.org/futbol/florya/haber/3572.php
27 Mart 2009
Ronaldo Freekicks Top 5
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
Blog Archive
-
▼
2010
(14)
- ► 06/06 - 06/13 (1)
- ► 05/30 - 06/06 (2)
- ► 04/04 - 04/11 (1)
- ► 03/21 - 03/28 (1)
- ► 02/21 - 02/28 (1)
- ► 01/31 - 02/07 (1)
- ► 01/24 - 01/31 (3)
- ► 01/17 - 01/24 (1)
-
►
2009
(328)
- ► 12/27 - 01/03 (2)
- ► 12/13 - 12/20 (2)
- ► 12/06 - 12/13 (4)
- ► 11/29 - 12/06 (1)
- ► 11/22 - 11/29 (10)
- ► 11/15 - 11/22 (6)
- ► 11/08 - 11/15 (5)
- ► 11/01 - 11/08 (1)
- ► 10/25 - 11/01 (5)
- ► 10/18 - 10/25 (10)
- ► 10/11 - 10/18 (12)
- ► 10/04 - 10/11 (11)
- ► 09/27 - 10/04 (5)
- ► 09/20 - 09/27 (3)
- ► 09/13 - 09/20 (11)
- ► 09/06 - 09/13 (6)
- ► 08/30 - 09/06 (8)
- ► 08/23 - 08/30 (11)
- ► 08/16 - 08/23 (6)
- ► 08/09 - 08/16 (6)
- ► 08/02 - 08/09 (4)
- ► 07/26 - 08/02 (8)
- ► 07/19 - 07/26 (12)
- ► 07/12 - 07/19 (7)
- ► 07/05 - 07/12 (17)
- ► 06/28 - 07/05 (18)
- ► 06/21 - 06/28 (16)
- ► 06/14 - 06/21 (10)
- ► 06/07 - 06/14 (9)
- ► 05/31 - 06/07 (9)
- ► 05/24 - 05/31 (7)
- ► 05/17 - 05/24 (7)
- ► 05/10 - 05/17 (11)
- ► 05/03 - 05/10 (8)
- ► 04/26 - 05/03 (9)
- ► 04/19 - 04/26 (11)
- ► 04/12 - 04/19 (15)
- ► 04/05 - 04/12 (1)
- ► 03/29 - 04/05 (5)
- ► 03/22 - 03/29 (13)
- ► 03/15 - 03/22 (6)
Labels
Fenerbahçe
(11)
Galatasaray
(38)
MM
(123)
Mektep
(4)
Transfer
(9)
amuagoyim
(5)
beyin gocu
(2)
can
(25)
ebeveyn banyosu
(2)
fenerbahce
(14)
futbol
(42)
got demismiydim
(2)
hadi hayirli traslar
(2)
i
(3)
karı kız
(2)
milf
(4)
musiki
(10)
o eski sorfcu vucudumdan eser yok simdi
(2)
pardaillan
(33)
siker misin sabaha mi birakirsin
(5)
sikerler boyle isi
(3)
sikinti
(7)
siktigimin blogu
(7)
sinir tanimayan dalyarraklar
(15)
spartacus
(7)
super lig
(20)
yapma bunu
(31)
yazılarımı sil ulan
(1)
zenci
(3)














