Olmadan dalinda curuyenler burda toplaniyor

can etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
can etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

27 Kasım 2009

Keep clubbing

1 comments

23 Haziran 2009

Hayao Miyazaki's Ponyo

3 comments

Tim Burton's Alice in Wonderland 2010





2 comments

12 Mayıs 2009

50 Best European Players 1954-2004

Uefa oylamayla seçmiş.

1- zinedine zidane 
2- 
franz beckenbauer 
3- 
johann cruyff
4- 
marco van basten
5- 
dino zoff 
6- 
alfredo di stefano 
7- 
eusebio 
8- 
lev yashin 
9- 
michel platini
10- 
paolo maldini
11- 
ferenc puskas 
12- 
paolo rossi 
13- 
ruud gullit
14- 
bobby charlton 
15- 
lothar matthaeus 
16- 
karl heinz rummenigge 
17- 
franco baresi 
18- 
gerhard müller 
19- 
george best 
20- 
kevin keegan 
21- 
frank rijkaard 
22- 
david beckham 
23- 
bobby moore 
24- 
roberto baggio 
25- 
michael laudrup 
26- 
ronald koeman 
27- 
peter schmeichel 
28- 
gheorghe hagi 
29- 
sepp maier 
30- 
oliver kahn 
31- 
luis figo 
32- 
raul gonzalez 
33- 
berti vogts 
34- 
johan neeskens 
35- 
gianni rivera 
36- 
jose antonio camacho 
37- 
marco tardelli 
38- 
just fontaine 
39- 
peter shilton 
40- 
bernd schuster 
41- 
raymond kopa 
42- 
eric cantona 
43- 
stanley matthews 
44- 
ruud van nistelrooy 
45- 
valentin kozmich ivanov
46- 
gary lineker 
47- 
alessandro nesta 
48- 
jose santamaria 
49- 
alessandro del piero 
50- 
alessandro costacurta
7 comments

11 Mayıs 2009

İbrahim Akın Fenerbahçe'de!


İstanbul Büyükşehir Belediyespor'un forveti İbrahim Akın, Fenerbahçe ile anlaştığını açıkladı.

Sabah gazetesinin haberine göre: "25 yaşındaki futbolcu, yaptığı açıklamada, "Fenerbahçeli yöneticilerle görüştüm. Aradaki ufak pürüzler dışında anlaşmaya vardık. Büyük ihtimalle seneye sarı-lacivertli formayı giyeceğim" açıklamasında bulundu.

2 Milyon Euro

Golcü futbolcunun menajeri Metin Öztürk de ile temas halinde olduklarını doğruladı. İbrahim Akın'ın kulübüyle sözleşmesinin devam ettiğini kaydeden Öztürk, "Fenerbahçe ile önümüzdeki pazartesi görüşeceğiz. Büyükşehir, bonservis bedelini 2 milyon euro olarak belirledi. Bu rakam üzerinden pazarlık yapılacak. Galatasaray'da devrede ancak önceliğimiz Fenerbahçe'de" diye konustu.

Kaynak: Milliyet.com.tr
1 comments

Ağdacı Alves


Işıksal bir yanılma mı, metroseksüel bir tavır mı bilemedim.
0 comments

7 Mayıs 2009

Şen ola Guardiola!


Chelsea-Barcelona maçı için söylenecek çok şey var. Bütün bloglarda, gazetelerde de yazılıp, çiziliyor ama benim asıl dikkatimi çeken başka bir nokta.

Durum 1-0. Takımın elenmek üzere ve oyun olarak hiçbir umut vermiyor. Pozisyona giremiyor, kaleye şut bile çekemiyor.
Bütün bunlara rağmen Guardiola sadece 1 oyuncu değiştiriyor.
Benim aklım almıyor valla. En basitinden Gudjohnseni alırsın uzun Chelsea defansının arasında ezilen kısa forvetlerine destek sağlarsın.
Eleştirmek için söylemiyorum fakat Guardiola'nın ne düşündüğünü de çok merak ediyorum.

1 comments

6 Mayıs 2009

Bebelere balon


Arsenal dün gece Manchester karşısında 3-1 yenilerek elendi. Ezilerek yenildi.
Senelerdir anlatılır Arsene Wenger'in ne kadar büyük hoca olduğu, gençlere önem verdiği, nokta transferler yaptığı vb..
Allahı var takımına çok iyi ve pozitif top oynatır. Tek paslar ve tempolu futbol göze hoş gelir, seyretmesi çok zevklidir.

Bize göre şahane, fakat bir an kendimizi Arsenal taraftarı yerine koyalım. Ajax'ın, Galatasaray'ın ekonomik yapıları itibariyle gençlere önem vermeleri, altyapıdan çıkan futbolcuları parlatıp satmaları makul görünebilir fakat Arsenal böyle bir takım mıdır?

Londra'nın göbeğinde, gayet zengin bir kulüp değil midir Arsenal? Liverpool'dan, Manchester'dan eksiği gediği nedir? Arsene Wenger'e futbola yaptığı katkılardan, kazandırdığı futbolculardan dolayı teşekkür ederiz ama taraftar şampiyonluk ister. Pozitif futboldan ziyade şampiyonluğa oynayacak taş gibi takım ister.

Arsenal'in yetenekli gençleri kazandırma övgüsü; Beşiktaşın ses desibeli rekoru ve fenerin her başarısızlığının ardından "50bin kişilik stat yaptık" argümanıyla benzerlik gösteriyor bana göre. Marlboro'nun anlayacağı dilde söylemek gerekirse "we miss the point".

The point is, sadece 17 yaşındaki Walcott'u Bendtner'i bulup yetiştirmek değil, gerektiğinde parasını bastırıp 28 yaşındaki hazır ve nazır Arshavin'i almaktır.

Arsenal bir Chelsea olsun demiyorum elbette. Önümüzde bir Manchester-Alex Ferguson örneği var. Gençse genç, altyapıysa altyapı. Ama her zaman da başarı var. Taş gibi takım var.

Gençlerle yapılanma ve sabır 1 sene sürer, 2 sene sürer. Belli bir vakitten sonra başarı gelir. Arsene Wenger'in Arsenal'i ben kendimi bildim bileli hep yapılanıyor, hep sabır bekliyor.

Böylece Arsenal Villareali romayı geçerken ilk sağlam takıma karşı aciz kalıyor.

1 comments

20 Nisan 2009

Uyusun da büyüsün ninni!

Hasan Şaş İBB maçı oynanırken kulübede uyuyakalmış.

Bu kadar bayık futbol oynattığın için teşekkürler Bülent...


4 comments

Şakacı Teyze

2 comments

My Hero

6 comments

19 Nisan 2009

Vay anam vay


Adriana Lima - Alessandra Ambrosio - Karolina Kurkova - Marisa Miller
7 comments

17 Nisan 2009

Dünya derbisi


Bu aralar her yerde çok konuşuluyor. Daha doğrusu çok yerin dibine geçiriliyor.
Galatasaray-Fenerbahçe derbisi nasıl dünyanın en büyük derbileri arasında yer alırmış da, avrupadan kimse izlemeye gelmiyormuş da kalitesi düşükmüş de bin tane fasa fiso.



kime ne ondan bundan. Bu derbi benim için marlboro için, spartacus için, pardaillan için dünyanın en büyük derbisidir. Nokta...



bile karşılaşsalar heyecanla sonucunu beklerim. Dünya ilgilenmiyorsa banane.
10 tane Real-Barça maçına değişmem.


da ukalalık yapmak gerekirse, kültürel kapitalizm derim ben bu yaptıklarına.
Sen ilk önce kendi derbine, kendi kültürüne sahip çıkacaksın. Ondan sonra diğer heyecanlara yelken açacaksın.


adamlar var ki artık futbol camiasında,
hem wolwerhapton wonderers taraftarını övüyor başarısız, iyi futbol oynamayan takımlarına sahip çıktıkları için hem de gs-fb derbisine dünyanın en önemli derbisi diyenleri yeriyor kalitesiz futbolu önemsedikleri için.

Ayıp diyorum. Günah diyorum. 19 nisandaki sikimtrak River Plate-Boca Juniors derbisini protesto ediyorum(onların da çok sikinde)

1 comments

14 Nisan 2009

AB'ye girecek miyiz?

12 comments

13 Nisan 2009

Pussycat


Derbinin gerginliğini alsın.
2 comments

Kamyoncu Hasan

0 comments

12 Nisan 2009

Denk mi?

Bence bizim bloga en fazla yakışacak foto budur.

Siki taşağına denklikte
sınır tanımayanlar...
3 comments

Ben beğendim



Televizyonda herkes gs-fb maçının ne kadar kötü ve utanç verici olduğunu konuşuyor. Ben tam tersini düşünüyorum. Derbi dediğin böyle olur. Bol kırmızı kart ve kıyasıya mücadele. Kaliteli futbol seyretmek zordur.
Bu geceki maçta da mücadele ve heyecan boldu. 0-0 yerine 2-2 bitse tabi daha iyiydi ama olmadı. Defans oyuncuları formdaydı.

Maçtaki olaylarla ilgili çok konuşulur ama kim ağzını açarsa açsın hemen gassaray-fener sidik kavgasına dönüşür, manasız olur.

Benim için çok önemi yoktu derbinin maçtan önce. galatasaray kazansa da birşey değişmeyecekti. şampiyonluğu, ikinci hamburg maçında lincoln oyundan çıkarken kaybettik zaten. daha sonraki haftalarda da avrupaya katılma şansını da yitirdik. Bu maçı kazansak galatasaraya değil yönetime ve bülente yarayacaktı sadece.


Maçla ilgili dikkatimi çeken birkaç noktaya değinmek istiyorum. Çoğu fenerli oyuncularla ilgili ama lincolnle başlayayım.

son 30 dakika oyuna girdi ve hiçbir şey yapmadı. Hemen eleştirildi, bu maçta da oynamayacaksa hangi maç oynayacak diye... Yauuvv, sen adamı kaç haftadır oynatma. maç oynama alışkanlığını kaybetsin. sonra da yarım saatte maçı alsın. sihirbaz mı bu herif? Bu maçı almasa bile eskişehir ve trabzon maçlarını alırdı. Bu maçın da bir anlamı olurdu. Lincoln'ü küstürmenin hiçbir açıklaması olamaz bence.

Bu guiza da ne kötü bir adammış kardeşim. Maç boyunca bir tane olumlu hareket yapmadı.
Anlayamadığım bir şey de Volkanın topu oyuna sokarken vakit geçirmesiydi. Sanırsın birkaç puan önde geldi fenerbahçe.

Bir de son olarak selçuk mevzuu var. adam oyundan çıkarıldı diye isyan etti, kale direğini tekmeledi. hadi lincolnü, sergeni falan anlıyorum da selçuk kim yauuv?.. enteresan valla.
0 comments

1 Nisan 2009

Sağlık Raporu: Tobias Linderoth


Oyuncumuz Tobias Jan Hakan Linderoth, daha önce takibini sürdüren İsveçli hekimler ile sağlık ekibimizin vardıkları fikir birliği doğrultusunda kendisini daha önce ameliyat eden Amerikalı ekip tarafından 27 Mart Cuma günü Amerika’da kalçasından ameliyat edildi.

Başarılı geçtiği bildirilen artroskopik ameliyat sonrasında erken rehabilitasyon dönemini Amerika’da tamamlayan Linderoth, bugün çalışmalarını sürdüreceği İsveç’e geçiyor.

Ameliyatı gerçekleştiren ekip tarafından durumunun iyi olduğu bildirilen Tobias Linderoth’un toplam rehabilitasyon süresinin altı hafta olması planlanıyor.

Kaynak: http://www.galatasaray.org/futbol/florya/haber/3572.php
1 comments

27 Mart 2009

Ronaldo Freekicks Top 5


http://www.ajansspor.com/video/v/20090326/ronaldonun_frikik_stili_(top5_frikik).html

Kendisini hiç sevmem ama iyi topçu. Frikikleri de bi değişik kullanıyor.
0 comments