
Takipcilerimiz iyi bilir, yakin zamanda denkmi'de bazi ayriliklar yasadik. Ama fotolardan gorebileceginiz gibi, bu zor zamanlardan dahada guclenerek ciktmasini bildik. Yeni uye alimlariyla dalyaraklikta iyiden iyiye bir sektor devi haline geldik. Belirtmekte fayda goruyorumki yeni arkadaslarimizi secerken denkmi'nin elit havasini bozmamak adina ince eledik, sik dokuduk. Zor testler ve uzun mulakatlar sonrasinda basari icin yaratilmis bu kadroyu kurdugumuzu soylemeliyim. Bu test ve mulakatlarin disinda yeni uyelerde aradigimiz en onemli kriter ise erkek olmalariydi. Ayrica abaza olmalarida tercih sebebiydi. Bilen bilir bizim oldugumuz ortamda kari kiz olmasi gunah cunku, dunya yikilir aman diyim yani. Neyse diyecegim odurki cok fenalardayiz, ortaligin amunagoycaz valla..

Bu da ilk yonetim kurulu toplanti sonrasi yemegimiz, o tek kasli arkadas disinda hersey cok guzeldi. Zaten toplantida o kaslarin tras edilmesine karar verildi bile. Insallah ilk icraatimiz o kaslar olcek.
