

İki gündür aklımı kurcalayıp duruyor; kadını var çoluğu var çocuğu var, böyle bir olaya nasıl izin verilir? Aşk-ı Memnu dizisinde 5 dakikalık sevişme görüntüsü için ortalığı ayağa kaldıran RTÜK neden bu 90 dakikaya sessiz kalıyor? İsyan etmemek elde değil gerçekten. Ha bir de arada yastık var mı, o da önemli

Bir çift lafım da Beşiktaş'a, kardeşim bir tane atılır hadi iki taneye de eyvallah ama niye üç tane atıp insanları rencide ediyorsun. Ayıptır ayıp biz şimdi fenerbahçeli arkadaşlarımızın suratına nasıl bakacağız...