Olmadan dalinda curuyenler burda toplaniyor

spartacus etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
spartacus etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

6 Haziran 2010

Abaza People United



iste yillardir otoritelerden saklanan amerikadaki o inanilmaz karili kizli ortam, erik gibi kizlar, hergece cilgin danslar ve allahin belasi bizler.. bi suru de tespih var, ya 31 ya sabir cekiyoruz. bu arada yandaki odada tavsan gibi ciftlesenlerin oldugunu bilmem soylemeye gerek varmi?
+
new paltz'dan arkadasda mantar a.k o yarrakliktanda eksik kalmamis yarraaam
+
sonra gel zaman git zaman o siktigimin apu'suda soyadi abaza olan hintlilerin bulusma mekani, bir nevi tunel meydani olmus.

http://www.facebook.com/group.php?gid=2208809510&v=info
0 comments

19 Ekim 2009

Foolish Casanova



bir zamanlarin efsane klibi, kral tv'nin kral oldugu zamanlarda yayinlanmis, 7den 70e turk pop sahnesini yakindan takip eden erkeklerin nabizlarini yukseltmis, sakaklarini terletmis bir sarki, bir gorsel solen. kult dedigin sey bu degildirde nedir sorarim size?
o deilde, spartacim bu sarki senle bana gelsin, olm biz napiyorruuz ya?
napiyyyorruuzzz?
what it
what it
what it
what it
2 comments

12 Mayıs 2009

Şimdi Nolcak Tuncay???


Dün ligte kendisinden bir alt sırada ki Newcastle'a 3-1 yenilen M.Boro sezonun bitimine iki hafta kala kümede kalma şansını çok zora soktu. Peki M.Boro'nun küme düşmesi durumda Tuncay ne yapacak? Tuncayın gelecek sezonda M.Boro'da kalıp Championship oynaması zor gözüküyor. Muhtemelen Tuncay yeni bir takıma transfer olacak. Peki hangi takım Tuncayı alacak? Benim için Chelsea'nin veya başka bir marka takımın Tuncayı alması, basının çıkardığı degman transfer haberi olmaktan ileri gidemez. Tuncay'ın Türkiyede Fenerbahçe veya başka bir takıma geri döneceğini sanmıyorum. Yiğitliğe bok sürdürmeyip, Avrupada yapamadı Türkiyeye döndü denmesini istemeyecektik. Benim tahminlerime göre Tuncay M.Boro tanında fazla hedefi olmayan ligin asansör takımlarından başka birine gidecektir. Çünkü son iki sezonda Tuncayın kendisini M.Boro'da yeteri kadar gösterdiğini inanmıyorum (Aslında gösterecek fazla birşeyi olmadığınada inanıyorum ama neyse). Tuncay, Fenerden transfer olurken ilk hatasını yaptı ve M.Boro gibi fazla amacı ve vizyonu olmayan bir kulübe gitti. Oysa Nihat Real Sociedad'taki başarısını ve ordan Villereal'e transfer olma hikayesini çok iyi hatırlıyoruz. Benim bundan sonraki tahminlerime göre Tuncay 2-3 sene daha avrupa'nın sıradan takımlarıda top koşturup yaşı 30 olduğundan ondan artık bi sik olmayacağını kendisi de fark edecek ve Türkiye dönüp en çok para veren kulübe gideceği düşünüyorum.


Not: Bu sezon Tuncay taşaklı bir takıma transfer olursa da büyük göt olurum.
5 comments

4 Mayıs 2009

Penaltı?


0 comments

24 Nisan 2009

Fanatikliğin Böylesi


4 comments

13 Nisan 2009

END OF THE ROAD


Beklenen derbi maçı tam bir rezalete dönüştü. İki takımda lige resmen havlu atmış oldu. Gelmiş geçmiş en kalitesiz Fenerbahçe Galatasaray maçlarından biriydi. Genel olarak ilk 15 dakka dışında iki takımında gol atmaya çok niyeti yoktu zaten. Birçok kişiye göre beraberlik iki takıma yaramıyor gibi gözükse de aslında iki takımda beraberliğe razı oyun oynadılar.

Fenerbahçede guiza istikrarını bozmadan çok kötü bir oyun oyadı. Semih, deivid, uğur boral da çok kötüydü. Özellikle burada semih için bir parantez açmak istiyorum. Ziconun iki sene boyunca semihi neden sonradan oyuna soktuğunu anladım sanırım. Semih 90 dakika futbolu kaldıramıyor. Özellikle 2-3 maçtır son yarım saatlerde çok güçsüz kaldı ve ayağında top tutamadı. Sonradan oyuna girip gol atan Semihin yerinde yeller esiyor. Maçın başında kendi kendini sakatlayan gökhan gönülde sahayı erken terk etmesi fenerbahçe için büyük bir şanssızlıktı. Selçuğun yerine oyuna giren deniz barış ve emre belezoğlu ise fenerbahçede iyi oynayan oyunculardı.

Galatasarayın hücum hattı da genel olarak formsuzdu. Ümit, arda, lincoln bekleneli veremedi. Aslında ümitten ve lincolnden çok şeyler beklenmemesi lazımdı. Bütün sezon boyunca hiç bir varlık gösteremeyip siftah bile yapamayan ümit ile aylardan beri maç yapmayan gamsız lincolnun maçı çevirecek oyuncu olmaları beklemek ancak hayal olurdu. Kewell maçın ilk yarım saatinde etkili bir oyun oynadı ama ikinci yarı o da yoruldu ve etkisiz kaldı. Hele iki yarının ortasında galatasaray kontra atağı çıkarken, korner direğine oraya attığı pas, şut karışımını maçı bütün seyredenleri çok etti. Galatasarayda ayhan ve barış standart oyunlarını oynarken, beni en şaşırtan mehmet topalın sakatlıktan çıkmasına rağmen iyi bir mücadele ortaya koymasıydı.

Maç hakkında konuşurken hakeme ve maç sonu olaylara değinmeden olmaz. Fırat aydınus maç boyunca fazla hümanistti. Maçı hep bir denge politikası içinde götürmeye çalıştı. İlk sarı kartları çıkartmakta çok geç kaldı. Emre aşığın roberto carlosa yaptığı faulden sonra ilk kartı çıkarması gerekiyordu.
Maç sonundaki olayları ise kırmızı kartlar konusunda vukuatlı olan lugano ve emre aşık arasında tartışmayla başladı ve 50 metreden koşarak gelen arda ile olaylar daha alevlendi. Bu olaylarla ilgili beni en çok şaşırtan gelişme volkanın bu olaylara müdahale etmemesiydi. Normalde sahalardaki kavgaların aranılan adamı olan volkan bu sefer olay yerinden uzak kalmıştır. Fakat sonradan gazetelerden okuduğumuza göre bu olaylar sırasında volkan tribünlere dönerek taşakları kaşıyormuş. Galatasaray taraftarıda bu yüzden delirmiş ve numaralı üst tribündekiler alt taraftakileri öldürmeye teşebbüs etmişlerdir. Fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla delirinecek birşey de görmedim. (Bu konuda stada gitmiş arkadaşlarımızın daha fazla bilgisi varsa dinlemek isterim.)



Maç sonu olaylarıyla ilgili olarak emre aşık futbol litaretürüne geçmiştir. Şu ana kadar maç içinde futbolcuların rakiplerine yaptıkları türlü türlü hareketler gördük. Ama rakibinin göbeğini ısıran futbolcunun futbol tarihinde ilk olduğunu düşünüyorum. Daha önce vedat inceefe ankaragücü forvetiyle mücadele ederken sırtını ısırmıştı ama bu göbek olayının bir örneğinin daha olacağı sanmıyorum. Bir insan hangi psikoloji içinde rakibinin göbeğini ısırmayı düşünür? benim aklıma tek bir seçenek geliyor. Sadist-Gay emre aşık, lugano'nun sikini ısırma fantazisi gerçekleştirmek istemiş fakat son anda yorgunluğun etkisiyle siki yerine göbeğini ısırmıştır.



Maç sonunda ise Adnan Polatın yaptığı açıklamaları gülünç buluyorum. İki takımında ligden devre dışı bırakılması için hazırlanmış bir senaryonun uygunlandığını söylemiş. Bu iki takımın bu gülünç durumlara düşmesinin tek nedenin çapsız yönetim ve çapsız başkanlardır. Başkanların yanlış teknik direktör seçimleri (özellikle GS'de) ve transfer politikasındaki hataları (özellikle FB'de) bu iki büyük takımı sefil etmiştir.



Son söz olarak bu derbinin gerçek galibini kendim olarak görüyorum. Fenerbahçenin Ali Samiyede puan alacağı konusunda Günoyla girdiğim idda sonucunda felekten bir alem kazandım.



Günoya sevgilerimle,



13 comments

7 Nisan 2009

Beşiktaş'ta fuhuş şoku!



Sinan Engin, siyah beyazlı takımda menajerlik yaptığı dönemde de benzer durumlarla karşılaştığını ancak bu tür olayları hoşgörülü karşılamak gerektiğini belirtti.


Sinan Engin konuyla ilgili olarak, “Benim menajerlik yaptığım dönemde de Beşiktaşlı iki futbolcunun adı benzer bir olayla anılmıştı. Biz de bu olayı öğrendik ancak olayı medyaya yansıtmadık ve örtbas ettik. Bunu başkan da biliyor” dedi. Bu konuda futbolculara karşı hoşgörülü olmak gerektiğini savunan Engin, “Adam, kadın satmıyor ki!.. Kız arkadaş bulamamış ne yapsın? Erhan Albayrak Konya’da değil de İzmir’de bir takımda oynasaydı sözleşmesi feshedilmezdi. Konya’nın mutaassıp yapısı da bu karar etkili olmuştur” ifadelerini kullandı.


Bu arada adının karıştığı fuhuş operasyonu nedeniyle Konyaspor ile olan sözleşmesi feshedilen Erhan Albayrak, konuyla ilgili olarak Futbol Gündemi programına telefonla bağladı ve “Telefonla bir bayanla görüştüğüm için beni kadro dışı bıraktılar” dedi.
0 comments