Olmadan dalinda curuyenler burda toplaniyor

2 Kasım 2009

Taktik

Fm'yi orjinal alicak kadar seven, ama futbolun taktik yonunden biraz zayif kalan evcil avukat i icin ozel hizmet!

iste o inanilmaz taktik kitabi

100 kusur sayfa, hepsi piril piril kuse kagida basili bu inanilmaz kitap, cekilissiz, kuponsuz hemen simdi sizin olabilir.
veya olmayadabilir bilemiyorum.
neyse bu vesileyle piril'ada bi sarki gondermek istiyor deli gonlum

bak taktik yaptirtma bana
bilirsin ben alasini yaparim
oyle saf geldim ben sana
ihtiyac olursa raydan cıkarim
karpuz kabugunu getirtme aklima
cikmaz yoldan yol yaratirim
tavana vuran yeri dibe vurdururum
haberin olmaz aranan olurum

sana son kez haykiriyorum
gel ne olur gel
tas olan bile aska ibadet etmez mi?

0 comments

31 Ekim 2009

Saatli bomba ercan

Ozledim be Rafi


sen gittin ya yasantimin bir anlamı kalmadi
sen gittin ya pencereme bir kez gunes dogmadi
sen gittin ya senden sonra mutlulugum olmadi
senle gecen gunlerimin kiymetini bilmedim
0 comments

26 Ekim 2009

Padişahım Çok Yaşa

2 comments

Hain Alemler

3 comments

Yine Yeni Yeniden



Futbolcular değişiyor, teknik Direktörler Değişiyor, başkanlar değişiyor ama Galatasaray'ın Kadıköyde ki yenilgi serisi değişmiyor. 10 yıldır Kadıköy'de maç kazanamayan Galatasaray bu seferde evine boynu bükük döndü.

Fenerbahçe maç boyunca iyi koşup mücadele etti. Fb forvetleri son vuruşlarda biraz daha becerikli olsalar fark daha da açılabilirdi. Santrafor oynayan Kazım'ı beğendim. İlerde iyi top indirdi ve çok pozitif oynadı.Gs'nin geri ikilisini çok zorladı. Ortada Emre ve Cristian çok agresifti ve iyi alan kapattılar. Gökhan Gönül son maçlardaki formsuzluğundan sıyrılmış gibiydi. Artık Fenerde işi yok artık gitsin denilen Roberto Carlos ise savunma ve hücumda iyidi. Fener'in birçok atağında hücuma destek verirken, geride Keita'yı ise tecrübesiyle iyi durdurdu. Ve kaptan Alex De Souza yaptıklarıyla maçın kaderini etkiledi.

Galatasaray ise gerçekten kötü oynadı. Sahaya çıkarken yenilgiyi kabul etmiş gibilerdi. Son dakikada Aydın'ın köşeden vurduğu şut dışında Gs'nin başka gol pozisyonu yoktu. Hoş Baros'un erkenden sakatlanması GS için büyük şanssızlık oldu. Baros, Bilica gibi yavaş bir defans oyuncusunu çok fazla zorlayabilirdi. GS'nin orta sahası çok etkisizdi. Elano'nun sahada herhangibir olumlu hareketini göremedim. Eğer Dunga bu maçı seyretseydi Elanoyu mu yoksa başkasını mı milli takıma çağırırdı? Bilemiyorum.

Hakem Bünyamin Gezer iyi değildi bence. Penaltı pozisyonunda Leo Franco kırmızı kart görmeliydi. İkili mücadelelerdeki kararlarında fazlaca hata yaptık. Keita'nın kırmızı kartıyla ilgili konuşulacak birşey yok zaten. Ama maçı tv'de tekrar seyrederken birşeye dikkat ettim. Keita'nın su şişesi geldi diye yattığı pozisyonda Tvden gördüğüm kadarıyla Keita'nın yüzüne gelen birşey yok. Keita'nın 1-2 metre yanına su şişesi düştükten sonra kendini yere atıp şovunu yapıyor.

Olayların adamı Arda maç öncesi Cristian ile kavga ederek bu maçı da boş geçmemiş oldu. Arda maç boyunca çok kötü oynadı. Ama esas Arda futboldan çok uzaklaşmış. Sahada çok isteksizdi. Dünya sikime minare götüme der gibi saha dolaştı ve maçı hakemlere el kol hareketi yaparak geçirdi. İlk yarıda Gökhanla orta sahada girdiği bir pozisyon vardı hakem bu pozisyonda devam ettirdi ama Arda beş dakika boyunca 4. hakeme itiraz etti. Herif maçı bıraktı el kol hareketleriyle hakeme itiraz etti de etti. Gördüğüm kadarıyla kaptanlık Arda'ya ağır gelmiş.

Son olarak Guiza ise kendisinin geliştirdiği derbilerde boş kaleye gol kaçırma rituelini bozmadı. Ulan be okçu daha ne diyeyim ki ben sana
2 comments

23 Ekim 2009

Emine ninenin en büyük aşkı Beşiktaş



Futbol fanatikliği genç yaşlı dinlemiyor. İşte buna bir örnek. Avcılar Ambarlıda oturan 77 yaşındaki Emine Aluç isimli nineyi hasta yatağında yaşama bağlayan tek tutku Beşiktaş futbol takımı. Beşiktaş, Emine ninenin adeta yaşam kaynağı olmuş.

Avcılar Ambarlı mahallesindeki Emine ninenin Beşiktaş aşkı duyanları şaşkına çeviriyor. Bu öylesine bir aşk ki Emine nineyi hayata bağlıyor, bazen de yataklara düşürüyor.

Avcılar Ambarlıda oturan 77 yaşındaki Emine Aluç, isimli nineyi hasta yatağında yaşama bağlayan tek tutku Beşiktaş futbol takımı. Beşiktaş, Emine ninenin adeta yaşam kaynağı olmuş. Onun için yaşamın anlamı Beşiktaş. Geçen yıl çiftte kupa alan Beşiktaş’ın bu yıl lige iyi başlayamaması Emine nineyi yataklara düşürmüş. Ayakları tutmayan ve koltuk değnekle ancak gezebilen Emine ninenin içindeki Beşiktaş sevgisi öylesine farklı ki bunu ancak Emine nineyle konuştuğunuzda anlamanız mümkün. Emine nine bakın kalbindeki Beşiktaş sevgisi için neler anlatıyor, Beşiktaş’ın zirveye çıkması için Mustafa Denizliye neler söylüyor. Hangi futbolcuları almasını tavsiye ediyor.
İKİ ZENCİ ALSIN
Emine nine başta Beşiktaş kulübü başkanı Yıldırım Demirören olmak üzere Mustafa Denizli ve futbolculara her zaman dua ettiğini belirterek, “Geçen yıl iki kupa alarak bizi mutlu ettiler. Bu yıl ise lige kötü başladılar. Galatasaray’a yenildiler. Bu hiç iyi olmadı. Mustafa Denizli iki tane zenci futbolcu alırsa Beşiktaş şampiyonluğa oynar. Yoksa ben bu yataktan kalkamam. Çünkü Beşiktaş galip geldiği zaman bende hastalık filan kalmıyor. Beşiktaşın galibiyetlerinde Koltuk değnek bile kullanmadan gezebiliyorum. O kadarki mutlu oluyorum. Bu mutluluğu anlatamam” şeklinde konuştu.
DAMAT İDDİYA KAZANMIŞ
5 çocuklu Emine ninenin damadı ile girdiği bahis ise ne kadar fanatik olduğunun bir göstergesi. Emine ninenin Damadı Nahit bey Galatasaraylıymış. Emine ninenin morali yüksek olsun diye Beşiktaş maçı için iddiaya giren damat “Nine Beşiktaş Galasaray’ı yenerse Ben Galatasaray’ı bırakıp Beşiktaş'ı tutucağım" demiş. Ancak Beşiktaş Galatasaray'a 3-0 yenilince Emine nine damadı Galatasaray’lı yapamamış ve hastalanmış.İşte fanatik Emine ninenin maceraları böyle sürüp gidiyor. Tek mutluluğu Beşiktaş olan Emine nine, “Biz Nişantaşı’nda büyüdük. Oğullarım özellik Yaşar kızım Semra, torunum Tuğrul hepimiz sülalece bu takımı tutuyoruz. Beşiktaş bizi üzmesin. Beşiktaş bizim canımızın bir parçası. En fanatiklerimizden biri de torunum Gözde. Siyah Beyaz bizim yaşam biçimimiz” dedi.
BEŞİKTAŞ'I MİSAFİR ETMEK İSTERİM
Emine nine'nin Beşiktaş kulübü Başkanı Yıldırım Demiören,Teknik direktör Mustafa Denizli'den bir isteği de var. Birgün Beşiktaşlı futbolcuları evinde ağırlamak istiyor. Emine nine, "Ne olur benim bu isteğimi kırmasınlar. Ölmeden onların hepsini görmek istiyorum. Benim bu ricamı kırmasınlar" dedi.

0 comments

21 Ekim 2009

Nuri Amca naaptın!

Oysaki ben masum masum maillarıma bakıyodum ya. Nası bi dünyada yaşıyoruz.
1 comments

Türkmenistan Rehberi

Yakında Türkmenistan'da çalışmaya başlayacak Can İçen kardeşimize ilaç gibi bilgiler:

ÇALIK, 'TÜRKMEN KADIN FUHUŞ YAPIYOR' DİYEN YAZARI KOVDU
Bugün Sabah'ta çok ilginç bir olay yaşandı. Bir yazarın işine Sabah ve ATV'nin sahibi Ahmet Çalık'ın emriyle son verildi. Nedeni ise yazarın Türkmen kadınlar için 'çirkin' demesi!

21 Kasım 2008 Cuma 18:22

Sabah gazetesinde bugün çok ilginç bir olay yaşandı. Sabah'ın eki Günaydın'ın en çok okunan yazarlarından biri olan Sinan Akyüz köşesinde Türkmen kadınlar için 'çirkin' yazınca işine son verildi.
Ahmet Çalık'ın talimatı ile iş akdi bugün bitirilen Sinan Akyüz'e tebliğ bugün yapıldı.
Tebliği yapan ise Personel Müdürü Şefik Çalık ile İnsan Kaynakları Müdürü Nurdan Acur'du. İki müdür tebliğ sırasında ise gerekçe olarak: "Patronumuzun Türkmenistan'daki işlerini zora soktunuz. Makul bir gerekçe gösteremiyoruz ama işinize son vermek durumundayız" dediler.
Sabah gazetesinin yarın yazı nedeni ile bir özür metni yayılayacağı da öğrenildi.
Sinan Akyüz'ün yazısı:

Türk erkekleri sekse inanıyor
Geçen gün bir erkek arkadaşım bana dedi ki; "Türk erkekleri olarak sadece sekse inanıyoruz!" Doğrusu, o gün bu gündür hep şunu düşünüp durdum: "Aslında Türk erkeklerini bozan şey para tokluğu değil, seks açlığıdır. Para sadece seks açlığını gidermek amacı için harcanan değerli bir araçtır!" Yani siz şunu sanmayın ki sevgili okuyucularım, sadece parası olan erkekler seks hovardalığı yapar. Hayır. Parası olmayan bir sürü erkek de kadınlarla seks yapıyor. Peki, sekse inancı sağlam olan Türk erkekleriyle ilişkiye giren bu kadınlar kim öyleyse?
GÖÇMEN KUŞLAR GİBİ
Biliyorum; şimdi birçoğunuz bana şu cevabı verecek: "Kim olacak canım? Tabii ki Rus kadınları!" Benim ise size vereceğim cevap aynen şöyle olacak: "Hayır. Rus kadınları çok öncedendi!" Peki öyleyse, Türk erkekleriyle seks ilişkisine giren Rus kadınları değilse o zaman kim bu kadınlar? O kadınlar da Türk! Onlar, Türk kadınlarının yeni belalıları. Onlar Türkmen kadınlar! Evet. Yanlış okumadınız. Onlar Türkiye'ye son zamanlarda Türkmenistan'dan göçmen kuşlar gibi akın akın gelen Türkmen kadınlar. Üstelik birçoğu da geldikleri yerde evliler. Hatta hemen hemen hepsinin iki ya da üç tane de çocuğu var. Çocuk demişken aklıma geldi. Aslında onlar ilk önce Türkiye'ye çocuk bakmak işi için geldiler. Belki şimdi şu yazacağım şey size abartı gibi gelebilir. Ama şu yazdığım şeye inanın ki, onlar buraya ilk geldikleri zaman hayatlarında ilk kez çamaşır makinesini gördüler. Onlar burada ilk kez çamaşır makinesiyle tanışınca, seks düşkünü Türk erkekleri de onlarla tanıştı.
ÇİRKİNLER AMA...
Türk kadınları, Türkmen kadınları evlerine çocuk bakıcısı olarak alırken şöyle düşündü: "Aman Allah'ım! Bu Türkmen kadınları ne kadar da çirkinler. Bunların içlerinden hiç, bir tane güzel çıkmaz mı?" Türk kadınları ne yazık ki bu kadınların altın dişlerine bakıp, kocalarından yana gönüllerini ferah tuttular. Ama heyhat! Seks düşkünü Türk erkekleri, çirkin ama her şeye aç bu kadınların bir anda canayakınlığını hissettiler. Ondan sonra da onlarla 'can cana!' oldular. Onlarla birlikte olan Türk erkeklerine sordum: "Neden onlar?" Birçoğu şu cevabı verdi bana: "Onlar çirkin olabilir ama kaprissizler!" Türk erkekleriyle birlikte olan Türkmen kadınlarına da sordum: "Neden bizimkiler?" Birçoğu şu cevabı verdi bana: "Hayatımızda ilk kez Türk erkekleri bize kadın olduğumuzu hissettirdi." Ey Türk kadınları! Kıssadan hisse size diyeceğim şu ki: "Türk erkekleri güzele, çirkine bakmaz. Bu adamlar, gözü aç Türkmen kadınlarından da artık geri durmaz."
1 comments

20 Ekim 2009

Cinai sebeke



emrehan hasan ve cinai sebeke
bulusup dolasiriz biz her gece
cunku kadayiflar uyumaz
hic bir seyden korkmaz
kankardesler hic bir zaman ayrilmaaaz
ayrilmaaz
ayrilmaaz
ayrilmaaz

3 comments

Sabah-i serifler

gunaydin denkmi, gunaydin herkese.
cok erken kalktim ben bugun.
evde bin tane komsu,
bin tane de cene var cunku.
birde sisko beyza var tabi.
devamli ustume atlayip,
kafama peceteligin sopasiyla vuran.
mutluluk paylasildikca cogaliyomus.
oyle diyo yukardaki hudaverdi
ben paylastim iste, delikanliysa cogalsin
amuagoyim..
0 comments