Olmadan dalinda curuyenler burda toplaniyor

13 Kasım 2009

Karate Kamil

2 comments

12 Kasım 2009

Misafir ol gel bana börekler açayım sana

2 comments

10 Kasım 2009

Ara Beni Boya Beni

1 comments

9 Kasım 2009

Ukrayna'da domuz gribi eylemi


Kiev’deki Bağımsızlık Meydanı’nda toplanan FEMEN isimli kadın hareketinin üyeleri, hükümeti uyguladığı politikalarla Ukrayna halkı arasında korku ve endişe yaratmakla suçladı.

Ukrayna Sağlık Bakanlığı tarafından açıklanan verilere göre, ülkede Ekim ayından bu yana Domuz gribi virüsünün yol açtığı grip salgınına 930 bin kişi yakalanırken, bu hastalardan 144’ü hayatını kaybetti.

Yaşanan panik havasının etkisiyle ülkede olağanüstü hal ilan edilerek, 17 Ocak’taki devlet başkanlığı seçimlerinin ertelenebileceği söylentileri dolaşmaya başladı.
(Yakında bizde de böle bi eylem yapılırsa şaşırmam ama bu kadar etkili ve estetik olucanı sanmıyorum)
1 comments

8 Kasım 2009

Bu terlik tam benlik



inanilmaz ortamlar, inanilmaz sarki, inanilmaz klip.
0 comments

2 Kasım 2009

Taktik

Fm'yi orjinal alicak kadar seven, ama futbolun taktik yonunden biraz zayif kalan evcil avukat i icin ozel hizmet!

iste o inanilmaz taktik kitabi

100 kusur sayfa, hepsi piril piril kuse kagida basili bu inanilmaz kitap, cekilissiz, kuponsuz hemen simdi sizin olabilir.
veya olmayadabilir bilemiyorum.
neyse bu vesileyle piril'ada bi sarki gondermek istiyor deli gonlum

bak taktik yaptirtma bana
bilirsin ben alasini yaparim
oyle saf geldim ben sana
ihtiyac olursa raydan cıkarim
karpuz kabugunu getirtme aklima
cikmaz yoldan yol yaratirim
tavana vuran yeri dibe vurdururum
haberin olmaz aranan olurum

sana son kez haykiriyorum
gel ne olur gel
tas olan bile aska ibadet etmez mi?

0 comments

31 Ekim 2009

Saatli bomba ercan

Ozledim be Rafi


sen gittin ya yasantimin bir anlamı kalmadi
sen gittin ya pencereme bir kez gunes dogmadi
sen gittin ya senden sonra mutlulugum olmadi
senle gecen gunlerimin kiymetini bilmedim
0 comments

26 Ekim 2009

Padişahım Çok Yaşa

2 comments

Hain Alemler

3 comments

Yine Yeni Yeniden



Futbolcular değişiyor, teknik Direktörler Değişiyor, başkanlar değişiyor ama Galatasaray'ın Kadıköyde ki yenilgi serisi değişmiyor. 10 yıldır Kadıköy'de maç kazanamayan Galatasaray bu seferde evine boynu bükük döndü.

Fenerbahçe maç boyunca iyi koşup mücadele etti. Fb forvetleri son vuruşlarda biraz daha becerikli olsalar fark daha da açılabilirdi. Santrafor oynayan Kazım'ı beğendim. İlerde iyi top indirdi ve çok pozitif oynadı.Gs'nin geri ikilisini çok zorladı. Ortada Emre ve Cristian çok agresifti ve iyi alan kapattılar. Gökhan Gönül son maçlardaki formsuzluğundan sıyrılmış gibiydi. Artık Fenerde işi yok artık gitsin denilen Roberto Carlos ise savunma ve hücumda iyidi. Fener'in birçok atağında hücuma destek verirken, geride Keita'yı ise tecrübesiyle iyi durdurdu. Ve kaptan Alex De Souza yaptıklarıyla maçın kaderini etkiledi.

Galatasaray ise gerçekten kötü oynadı. Sahaya çıkarken yenilgiyi kabul etmiş gibilerdi. Son dakikada Aydın'ın köşeden vurduğu şut dışında Gs'nin başka gol pozisyonu yoktu. Hoş Baros'un erkenden sakatlanması GS için büyük şanssızlık oldu. Baros, Bilica gibi yavaş bir defans oyuncusunu çok fazla zorlayabilirdi. GS'nin orta sahası çok etkisizdi. Elano'nun sahada herhangibir olumlu hareketini göremedim. Eğer Dunga bu maçı seyretseydi Elanoyu mu yoksa başkasını mı milli takıma çağırırdı? Bilemiyorum.

Hakem Bünyamin Gezer iyi değildi bence. Penaltı pozisyonunda Leo Franco kırmızı kart görmeliydi. İkili mücadelelerdeki kararlarında fazlaca hata yaptık. Keita'nın kırmızı kartıyla ilgili konuşulacak birşey yok zaten. Ama maçı tv'de tekrar seyrederken birşeye dikkat ettim. Keita'nın su şişesi geldi diye yattığı pozisyonda Tvden gördüğüm kadarıyla Keita'nın yüzüne gelen birşey yok. Keita'nın 1-2 metre yanına su şişesi düştükten sonra kendini yere atıp şovunu yapıyor.

Olayların adamı Arda maç öncesi Cristian ile kavga ederek bu maçı da boş geçmemiş oldu. Arda maç boyunca çok kötü oynadı. Ama esas Arda futboldan çok uzaklaşmış. Sahada çok isteksizdi. Dünya sikime minare götüme der gibi saha dolaştı ve maçı hakemlere el kol hareketi yaparak geçirdi. İlk yarıda Gökhanla orta sahada girdiği bir pozisyon vardı hakem bu pozisyonda devam ettirdi ama Arda beş dakika boyunca 4. hakeme itiraz etti. Herif maçı bıraktı el kol hareketleriyle hakeme itiraz etti de etti. Gördüğüm kadarıyla kaptanlık Arda'ya ağır gelmiş.

Son olarak Guiza ise kendisinin geliştirdiği derbilerde boş kaleye gol kaçırma rituelini bozmadı. Ulan be okçu daha ne diyeyim ki ben sana
2 comments