Olmadan dalinda curuyenler burda toplaniyor

sivasspor etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
sivasspor etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

29 Temmuz 2009

Bir türbülent vardı noldu ona?



Sivasspor'dan nefret edenlerin nedenlerinin başında geliyor bu herif. Her kazandığı maçtan sonra takımdan çok kendini ön plana çıkaran açıklamaları var ve kendini iyice bir bok sanmaya başlamıştı.

Sene başında entresan bir transfer politikası izledi, bence takımın en iyilerinden Bilica(Fenere yakışmayacak bir oyuncudur onu belirteyim),Thum, Diallo ve Türk vatandaşı olmaya hak kazanmış Balili'yi yolladı yerine aldıklarını gördük bu akşam. Sivas Türkiye'deki gibi döve döve oynamadığı zaman bu farkı her maç yiyebilecek bir takım ama bugün ektradan döküldüler. Bülent Uygun geçen sene Fenerbahçe'yi yendikten sonra kullandıklarını açıkladıkları türbülent olayını bu maçta neden kullanamadı onu merak ediyorum. Bozulmuş mu program? Virüs mü girmiş?

Bülent Uygun'a kapak olsun bu sonuç ama sözünün eriymiş. "5 yeriz 7 yeriz 6 yemeyiz. 7 yeriz 9 yeriz 8 yemeyiz." demişti geçen sene boş boğazlıyla (sözdeki mantıksızlık zatne apayrı ulan 7 yemek 6 yemekten daha kötü gerizekalı ha fener zamanında 7 yedi diye yeriz dediyse o ayrı(bkz: Sigma olamuç-fb, 7 kişiyle 7-0lık Galatasaray- Fenerbahçe maçı, bunları belirtiyorum çünkü birileri çıkıp "hehehe 6 yemez tabii" diyebilir)). 5 yediniz (Allahtan Anderlecht taşağa vurdu 2. yarı), sıra geldi 7 yemeye o da yakındır zaten. Sivas bu sene ilk 5'e zor girer şimdiden söyleyeyim.
1 comments

16 Haziran 2009

Yigido



Buyuk ihtimal olasi bir sampiyonluk icin cekilmis ama hedefini sasirmasina ragmen yine de anlamini ve guzelligini koruyan bir belgesel olmus. Ben Ntv Spor'da tekrarina denk geldim, izlemeyenleri de denkmi'de denk getirmek istedim. denkim, denksin, denk..
0 comments